Hoe persoonlijk is de begeleiding
Hoe persoonlijk is de begeleiding?

Deze digitale werkwijze roept bij sommige mensen de vraag op: "wordt de service niet onpersoonlijk?". Bij SIGHTLY hoef je je hier geen zorgen over te maken.

Je krijgt niet te maken met een helpdesk of chatbot waar je één van de vele nummertjes bent. Vanaf de eerste vraag tot na je aankoop, ons team staat voor je klaar.

Zodra je je aanmeldt, neemt een van onze medewerkers contact met je op voor een persoonlijke intake. Dit zal in de meeste gevallen al een makelaar zijn. In het gesprek bespreken we jouw huidige situatie, woonwensen en eventuele zorgen. Op basis hiervan koppelen we je aan één van onze gecertificeerde makelaars. 

Je krijgt een vaste makelaar

Geen wisselende contactpersonen of een onpersoonlijke service. Je werkt samen met één vertrouwd gezicht. Hij of zij helpt je gedurende het hele proces, van de eerste bezichtiging totdat we een geschikte woning hebben gevonden.

Begeleiding op jouw tempo

We passen ons aan jouw situatie aan. Wil je snel schakelen of neem je liever wat meer tijd voor dit proces? Onze makelaar houdt hier rekening mee.

Altijd bereikbaar

Je vaste makelaar staat voor je klaar. Je kunt ze bereiken via de telefoon of e-mail. Zelfs na de aankoop van je nieuwe woning, helpen we je nog graag.